Wymiana 2 szt. wind osobowych SEGMENT A, WINDY W1 I W2 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15"

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Zamawiający: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
  • Województwo: podkarpackie
  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
  • Telefon/fax: tel. 17 867 12 28 , fax. 17 867 17 53
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 867 12 28, fax. 17 867 17 53
    REGON: 00051434800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzeszow.uw.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana 2 szt. wind osobowych SEGMENT A, WINDY W1 I W2 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wymiana 2 szt. wind osobowych SEGMENT A, WINDY W1 I W2 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15”. 2) Zakres robót określono szczegółowo w części B SIWZ. 3) Warunki prowadzenia prac zostały opisane w części C SIWZ. 4) Zamawiający wymaga 5 letniej rękojmi za wady, o której mowa w Kodeksie Cywilnym. 5) Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego, jednak istnieje możliwość stosowania materiałów/urządzeń równoważnych tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w SIWZ – część techniczna. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazana proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznaje, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej – część B SIWZ. 6) Zamawiający wymaga zaoferowania przez każdego z Wykonawców co najmniej podstawowego okresu gwarancji tj. 3 lat. Istnieje możliwość zaoferowania gwarancji dodatkowej określonej w § 14 SIWZ, przez co można uzyskać dodatkowe 16 pkt w kryterium – dodatkowa gwarancja. 7) Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 26 części A SIWZ. 8) Zamawiający, zgodnie z art. 108a ust. 1 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020, poz. 106 z późn. zm.) przy dokonywaniu płatności kwoty należności wynikających z faktur będzie stosował mechanizm podzielonej płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Pełna treść oferty na Przetargi.plZobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę główną