Remont ciągu pieszego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 855 Olbięcin – Zaklików – Stalowa Wola w m. Zdziechowice, km 13+490 – 13+540

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
  • Województwo: podkarpackie
  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego
  • Telefon/fax: tel. 178 609 490 , fax. 178 609 460
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
    ul. Boya Żeleńskiego
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 609 490, fax. 178 609 460
    REGON: 69058767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu pieszego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 855 Olbięcin – Zaklików – Stalowa Wola w m. Zdziechowice, km 13+490 – 13+540
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Remont ciągu pieszego DW 855 m. Zdziechowice Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 3 lat. Oprócz wykonania robót budowlanych zamówienie obejmuje również:  opracowanie i zatwierdzenie stałego i czasowego projektu organizacji ruchu. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoba/osoby wykonująca/e w/w czynności w zakresie realizacji zamówienia będzie zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy wzywając go na piśmie do przekazania informacji, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca opracuje oraz uzyska wszystkie niezbędne opinie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić organ ruchu, zarząd drogi i Komendę Wojewódzką Policji o dacie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót, zatwierdzonej przez organ ruchu zachowując 7-mio dniowy termin wyprzedzający. Przedmiotowe powiadomienie z zachowaniem wskazanego terminu wyprzedzającego dotyczy każdorazowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu. Wykonawca poza opracowaniem na swój koszt wymaganych projektów organizacji ruchu zobowiązany jest do: - likwidacji oznakowania robót po ich zakończeniu, - usunięcia z korony drogi maszyn drogowych i urządzeń w czasie przerw w prowadzonych pracach lub dokonania zabezpieczenia w sposób akceptowany przez Nadzór (Inspektora) przy realizacji robót „pod ruchem”, - poinformowania mieszkańców i osób prowadzących działalność gospodarczą, usługową, media lokalne, Policję, Państwową Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, przewoźników transportu drogowego w tym transportu osobowego, sztab kryzysowy, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, portale internetowe itp. w rejonie robót o spodziewanych utrudnieniach w ruchu drogowym poprzez przekazanie informacji w sposób powszechnie dostępny (np. tablice ogłoszeń, strony internetowe, zebrania mieszkańców w gminie, parafii, przekazy mediów lub inny sposób zwyczajowo przyjęty) wraz z udokumentowaniem takiego działania, - współdziałania z innymi podmiotami dla bezkolizyjnego prowadzenia robót w zajętym pasie drogowym, - przewidzenia prowadzenia prac w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy celem skrócenia czasu występowania utrudnień, - zapewnienia realizacji w terminie ważności zatwierdzonych projektów organizacji ruchu jednocześnie z utrzymywaniem i nadzorowaniem zgodności wprowadzonej organizacji ruchu z zatwierdzonym projektem oraz kompletnością i czytelnością oznakowania. Teren niezbędny do realizacji robót (który będzie przekazany Wykonawcy protokołem przekazania placu budowy) na czas realizacji robót będzie w utrzymaniu Wykonawcy. Wykonawca robót będzie zobowiązany do dokonania wyznaczenia i stabilizacji znakami granicznymi punktów załamania granic pasa drogowego terenu objętego inwestycją zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz odtworzeniu istniejących znaków granicznych pasa drogowego w sytuacji ich zniszczenia w trakcie prowadzonych robót budowlanych (rodzaj znaku granicznego uzgodnić z Zamawiającym według wymagań PZDW), w ramach tych czynności Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych dokonał wyznaczenia w terenie nowej granicy pasa drogowego ustalonej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID wydana dla przedmiotowego zadania), dane i materiały do wyznaczenia i stabilizacji granic wykonawca pozyska z właściwego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności: a) Kosztorysem Ofertowym (Rozdział III SIWZ) b) Przedmiarem Robót (Rozdział IV SIWZ) c) Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia(Rozdział V SIWZ) d) Istotne Postanowienia Umowy (Rozdział VI SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Pełna treść oferty na Przetargi.plZobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę główną